Zühre İhracat İle Büyüyor
Zühre tekstil sektörünü 30 ülkeye kaliteli ürün ihraç ederek geliştiriyor.
2004 senesinden beri muhafazakâr giyime damgasını basan, tekstil alanının öncü ve yerli markası Zühre, tekstil sektörünün 2020 yılında da büyümeye yönelik gelişeceğini belirtiyor. Türkiye’nin en önde gelen sektörlerinden biri olan tekstil sektöründe yüksek ihracat sayılarına ulaşan Zühre Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Yazıcıoğlu “Zühre olarak 2020’de 30 ülkeye ihracat yapacağız. Dünya pazarında türk tekstilinin kalitesi ile yeni ülkeleri buluşturuyoruz” dedi.
2020 yılında tekstil alanının büyüme hedeflerine katkı sağlayacağız
Avrupa ve Ortadoğu’daki ülkelere tekstil alanında ihracat yapan ve bayiliklerle gelişen Zühre, 2019’da ihracatta 30 ülkeye çıktı. Türkiye dışında Zühre ile 4 kıtada 30 ülkede 150’den fazla satış noktasıyla hizmet verdiklerini belirten Yazıcıoğlu, “Markamız için Makedonya - Tetova’da açılışını yaptığımız mağaza, bir üs niteliği görüyor. Hazır giyim alanının ihracat sayılarını son bir yılda Kahire, Irak, Ankara, İzmir ve Diyarbakır’da yeni mağazalar açarak geliştirdik. Tekstil sektörü her yıl gelişen bir sektör. Pazar artık İstanbul’un belli noktalarını geçerek dünya çağındaki arenalara taşındı. Sonraki dönem için hedefimiz önce Cezayir, Endonezya, Almanya ve Lübnan pazarlarında büyümek ve başka ülkelere de açılarak markayı her yıl güçlendirerek dünya çapındaki pazarda dinamik bir Türk markası haline getirmek. Yapacağımız yatırımlar ve açacağımız mağazalarla 2020 yılında sektörümüzün büyüme hedefine önemli katkılar sağlayacağız.” dedi.
Zühre’nin Yönetim Kurulu Başkanı Yazıcıoğlu “2020’de Türkiye’de Ankara ve İstanbul’da hedef kitlemize yakın bulunan alışveriş merkezlerinde mağaza açmayı planlıyoruz. Özellikle tarz sahibi, kombinler ile gece gündüz şıklık yakalamak isteyen zarif ve tarz kadın giyiminde, Zühre kalitesi ile tüm kadınlarımızı buluşturmak için 2 ila 3 alışveriş merkezinde de markamızla bulunmayı hedefliyoruz. Rusya da genişleme planlarımızda olan ülkeler arasında. Mağazalaşma ile Zühre’yi bütün kadınların tarzına uyabilecek şekilde çeşitlendireceğiz” şeklinde açıkladı.
Zühre’nin satış noktası sayısının Türkiye’de 300, yurt dışında 150 olduğunu belirten Yazıcıoğlu, satış ağlarını büyütmenin yanı sıra karlı, verimli ve kaliteli hizmet anlayışına odaklandıklarını, yaptıkları ve ilerde gerçekkleştirmeyi planladıkları yatırımlarında bu hedeflerini doğrular nitelikte olduğunu belirtti.
TEKNOLOJİK İHRACATTA ATILIM YILI OLACAK
Zühre Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Yazıcıoğlu, "2020 yılının ilk 6 ayını geçtikten sonra, online satış organizasyonumuzu tamamlayarak dünyaya online alanda da açılıyoruz. E-ihracat, tekstil sektörünün ilerlemedeki anahtarı oldu. Zühre olarak ihracatımıza ivme katacak bütün teknolojik yatırımlarımızı hızlandırdık. 2020, Türk tekstilinin kalitesini tüm lokasyonlara ulaştırma isteğiyle Zühre için teknolojik ihracat'ta atılım yılı olacak." diye belirtti.
30 ÜLKEYE İHRACAT GERÇEKLEŞTİRİYOR
“Kurulmamızdan beri; yurt içindeki şubelerle ürünlerimizi Türkiye’nin birçok noktasındaki kadınlara ulaştırma amacımızla büyüme ve markalaşma sürecine devam ederken, ülkemizden gelen bu güç ile daha geniş coğrafyalarda markamızı tanıtmak ve Türkiye ihracat hedeflerine katkıda bulunmak amacıyla ilerledik” diyen Zühre Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Yazıcıoğlu, “Şu anda 30 ülkeye ulaşmış bulunuyoruz. Irak, Ürdün, Filistin, Cezayir, Lübnan, Mısır, Tunus, Çin (Doğu Türkistan), İran, Suudi Arabistan, Kırgızistan, Pakistan, Tacikistan, Fas, Libya, Endonezya, Suriye, Makedonya, Rusya, Ukrayna, Kenya, Özbekistan, Almanya, Gana, Avusturya, Yunanistan, Hollanda, Amerika, Almanya, İspanya’da ihracatımızı artırarak devam ettiriyoruz” diye ekledi.
Önceki yazımıza https://www.zuhre.com.tr/blog/icerik/2019-2020-modasi-tamamlayici-aksesuarlar linkinden ulaşabilirsiniz.
Labels: Zühre,Tekstil,ihracat
April 19, 2020
Return to List